22 Temmuz 2015 Çarşamba

ZURNANIN ZIRT DEDİĞİ YERDEYİZ!!!



19 Mart Perşembe günü "Tamamen evimizde olan malzemelerle, aç kalmadan ve çok kolay yapacağımız 120 günlük diyet serüvenimiz başlamış oldu...Hepimize kolay gelsin..." diye bitirmişim DİYETİMİZİN İLK GÜNÜ başlıklı yazımı...An itibariyle 123. gündeyiz ve söylemek beni gerçekten çok üzüyor ama ne sizlere ne de kendime vaat ettiğim neticeye ulaşamadım. Sabah itibariyle kilom 61,5 idi ve bu da hedefimin 9,5 kilo gerisinde bitirdim anlamına geliyor. Bardağın dolu tarafı ise 6,9 kilo vermişim. Üzgünüm henüz öncesi ve sonrası fotoğrafları yok. Bu sürecin sonunda ise verebileceğim tek güzel haber : VAZGEÇMEDİM. 120 değil 1120 gün de sürse hedeflediğim kiloya düşmeyi başaracağım.

Bu arada diyet listemde ufak tefek değişiklikler var. Şöyle ki: 

Sabah kahvaltısında: 2 etimek, 4-5 adet zeytin, 30 gr. beyaz peynir ve taze sebze; 
İlk ara öğünde: 2 ceviz ve 1 adet meyve; 
Öğle yemeğinde: 6 yemek kaşığı sebze yemeği, 4 etimek ve 1 çay bardağı yoğurt; 
İkindide: 1 meyve ve 1 çay bardağı süt; 
Akşam yemeğinde: 4 köfte kadar et, 2 etimek ve salata; 
Son ara öğünde ise: 1 meyve ve 2 ceviz



Etimeği porsiyon hesaplamada kolaylık olduğu ve midemi daha az rahatsız ettiği için tercih ediyorum. Süt konusunda ise gaz probleminiz varsa laktoksuz olanı tavsiye ederim.



Bununla birlikte, haftanın iki günü sabah kahvaltısında 1 çay bardağı süt, 3 yemek kaşığı yulaf, 1 meyve ve 10 adet çiğ bademi karıştırarak yerseniz kabızlık sorununuzu da büyük ölçüde çözmüş olursunuz. Meyve olarak da bir çorba kaşığı kuru üzümü tavsiye ederim. 

 

  

+

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder