4 Mayıs 2015 Pazartesi

TEKRAR MERHABA!!!

Günaydınlar,

Yeni bir ay, yeni bir başlangıç...Demiştim ya giderken döndüğümde kilo vermiş olmak değil, almamış olmak olacak amacım diye...BAŞARAMADIM!

Tam 2 kilo almış olarak döndüm memleketten. Anlayacağınız son 3 haftamı yedim tekrardan. Şimdi hızlı bir başlangıç yapıp kendime gelmem lazım. Acilen diyete geri dönüyor ve hayatımdaki hareketi artırıyorum. Zaten hatırlarsanız uzun süredir 64.9 kiloyu geçemiyordum. Gönül isterdi ivme aşağı doğru insin ama.... 

Her diyeti bozduktan sonra yaptığım gibi: Hedef büyüterek yola devam edeceğim. Bu arada kayınvalidem memlekete gitti. Seçim için geri gelecek...O nedenle yeni amaç 1 Hazirana kadar 59 kiloya inmek! Ho hoooo....Tam 8 kilo! Bu da haftada 1 kilo hedefini 2 kilo olarak revize etmek demek... İmkansız mı? Hayır! Tam tersine gayet normal...O zaman ne duruyoruz?

Ha bu arada neden kayınvalide diye sorabilirsiniz...Gittiği yerde herkese diyet yaptığımı söylemiş olması sizce bir sebep olarak yeterli mi?  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder