14 Mayıs 2015 Perşembe

ÇILDIRACAĞIM!!!

Merhabalar,

Uzun zamandır diyetle ilgili bir şey paylaşmamışım sizinle. Biraz rutine bağladığı için iş paylaşacak çok şey de kalmadı zaten. En son yazdığım gibi devam ediyor hayat. Diyet listeme çok yiyerek değil az yiyerek uymamaya devam ediyorum...Zumbayı ihmal ediyorum ve her gün 1 saat yürüryorum...Amaaa enteresan bir şekilde kilo alıyorum!!! Evet doğru duydunuz...Geçtiğimiz Cuma (8.5.2015) 64.5 olan kilom bu sabah 65.9 olmuş!!! Neden, neden, neden diye sorup duruyorum kendime...Ama hiç bir cevap bulamıyorum. İnanın yıldım artık...Bu 60'lı kilolardan kurtulamazsam kafayı yiyecek durumdayım...İnat damarım kabardı Allah'tan...Vazgeçmiyorum...DİYETE DEVAM... 

Bu arada Facebook'daki bazı arkadaşların paylaşımlarından ilham alarak iki farklı uygulama kattım diyetime bu son iki günde... İlki, göbek eriten kür, diğeri ise zencefil çayı. Zencefil çayı ile detay yanda. Göbek eriten kürümüz ise
  • 3 yemek kaşığı yarım yağlı yoğurt, 
  • Yarım limon suyu ve 
  • 1 çay kaşığı pul biber 
ile hazırlanıyor. Tüm malzemeleri bir kasede karıştırıp afiyetle yiyorsunuz. Sevgili arkadaşım paylaşımında yatmadan yarım saat önce yiyin diye yazmış ama ben en az 2 saat önce yatmadan önceki ara öğünümde yemeği tercih ediyorum. 

Uzun lafın kısası Mart 2015'de başladığım ve her hafta 1 kilo olarak hedef koyduğum diyet maceram 2 ayda 2,5 kilo skoru ile devam etmekte...Umarım, bir daha ki yazımda çok daha iyi haberlerim olur sizlere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder