13 Nisan 2015 Pazartesi

MERHABA

Yeni bir haftaya merhaba!

Yorucu bir hafta sonunun ardından yepyeni bir haftaya başlamanın rahatlığı içindeyim...Hadi itiraf edeyim: Cumartesi diyeti bozdum! 

Kendi doğum günümde dayanmıştım ama oğlumun doğum gününde yapılan hazırlıklar, üst üste ağırlanan misafirler derken ne pastaya ne de hazırladığım hamur işlerine hayır diyebildim. Bu gün ise tartıda 65.6 kiloyu gördüm. Hafta sonunun bana maaliyeti yarım kilo oldu anlayacağınız. İnşallah bu haftamı telafisi için harcayacağım. 

Her şeyin boşverildiği, sadece oğluma odaklandığım bu haftanın diğer bir aksayanı ise kitap okumaya yeterince vakit ayıramamam oldu. Kitabımız henüz bitmediği için yeni kitabın seçimi de bir hafta gecikmeli olarak bu perşembeye kaldı.

Umarım bu hafta kendime daha fazla vakit ayırabildiğim bir hafta olacak. Dolayısıyla da size...Tekrardan yeni bir haftaya merhaba!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder