7 Nisan 2015 Salı

KENDİME İNANMAYA BAŞLADIM


Merhabalar,

Diyetimin 20. günü. Yarın 3 haftamı dolduruyorum. Ve dün yediğim iki dilim ince hamur pizza dışında şimdiye kadar hiç kaçamak yapmadım. Artık kendime kilo vereceğim konusunda inanmaya başladım. Yeme düzenim iyice oturdu ve inanın canım diyet listem dışındaki hiç bir şeyi arzulamıyor.

Yazmadığım günlerde kayınvalidemin yemek daveti tehlikesini de savuşturdum. Hayır gitmeyerek değil. Önce eşimden yemeğe ne hazırlandığını öğrenmesini istedim. Yemeyeceğim şeyler olduğunu öğrenince de kendi çıkınımı hazırlayıp gittim. Çok sevdiğim pazı sarmasını, karnıyarığı ve kadayıfı reddederek diyet listeme uydum ve bu benim kendime olan inancımı daha da arttırdı. Dün ise hem doğum günüm hem de evlilik yıldönümüm olmasına rağmen ziyafetsiz ve pastasız bir gün geçirerek kendi çapımda yıldırıcılara noktayı koydum. Aslında önümde bir zor sınavım daha var. Pazar günü oğlumun doğum günü. Cumartesi okul arkadaşlarının katılacağı bir doğum günü partisi vereceğiz. İşte onu da kazasız belasız atlatırsam bu sene eşimin aldığı 38 beden bikiniyi giyebileceğim demektir. Zira geçen sene alınan bikiniyi diyet çabalarımdaki başarısızlığım yüzünden hala giyebilmiş değilim. 

Bu arada sabah tartıda 65.1 kilo geldim. Bu da toplamda 20 günde 3.3 kilo demek. Haftada 1 kilo hedefime uyuyorum anlayacağınız. Mutluyum daha ne diyeyim. Öğlen öğünümdeki 1 bardak ayrana eklediğim sodamı izin verirseniz şerefime kaldırmak istiyorum. 

Görüşmek üzere... 

3 yorum:

  1. Hayatım seni izlemeye büyük bir zevkle devam ediyorum. Sabır, istek ve arzunun başaramayacağı bir şey yok. Bu ara ben de 1.5 kg vermişim ☺

    YanıtlaSil
  2. Hayatım seni izlemeye büyük bir zevkle devam ediyorum. Sabır, istek ve arzunun başaramayacağı bir şey yok. Bu ara ben de 1.5 kg vermişim ☺

    YanıtlaSil
  3. İyi ki varsın hayatım...

    YanıtlaSil