4 Nisan 2015 Cumartesi

DİYET HATALARI

Günaydınlaaar,

Rabbim duydu mu sesimi nedir? Ankara bu gün beyaz uyandı...Doğanın bize gecikmeli bir 1 nisan şakası gibi ama her yerde kar var...Belki de Kayahan'a selam çakmıştır yukarıdan birileri ne dersiniz? Acı - tatlı yaşanıyor işte hayat dediğin...Pek çok hatalar yapılarak...Hatalardan ders çıkarılarak...Bazıları inadına o hatalarla yaşamaya devam ettiği için yaşamın çirkinlikleri de ortaya çıkar ya zaten...Tarihin tekerrrürden ibaret olmasının başka açıklaması olabilir mi yoksa?

Neyse dağıttım konuyu...Lafı kendi yaptığım hatalara bağlayacağım anlayacağınız... En son yazdığım yazımda ( Perşembe) 65.7 kilo geldiğimi müjdelemişim sizlere...Ama Cuma günü 66.6 kilo gelince yazı yazmaya varmadı elim. Bu gün ise 66.3 kiloyum. Nedenlerine gelince...Evet diyetimi bozdum! Ama fazla yiyerek değil...Az yiyerek...Hafta başından beri genellikle ara öğünlerimi atlıyorum. Sadece 3 diyet bisküvi kısmı hariç. Hatta iki gün akşam yemeklerini de yemedim. Yani sebzemi. Buna bir de az  su içiyorumu eklersek ne elde ederiz. Evet...Doğru... Affedersiniz ama 2 gündür tuvalete çıkamıyorum. Üstüne bi de halamgiller gelmez mi? Tadından yenmez bir dönemdeyim sizin anlayacağınız. 

Benim yaptığım hataları yapmamanızı diliyor, en kısa sürede normal halimle yeniden karşınızda olmayı umuyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder