24 Nisan 2015 Cuma

5. HAFTANIN ARDINDAN


Günaydınlar,

5 haftamı bitirdim diyetimde. Ne yazık ki güzel haberler veremiyorum. İlk başta belirttiğim gibi hedefim hafta 1 kilo vermekti. Yavaş olduğunu biliyordum ama daha inanılır hedefler verebilirsem kendime hayal kırıklığına uğrama ihtimalimin düşük olacağını düşünmüştüm. Ama yine de bu gün klavyenin başına üzgün oturuyorum. Çünkü ne yazık ki iki haftadır 1 gram dahi veremedim. 64.9! Takılı kaldım bu kiloya. Her gün tartıya çıktığımda gördüğüm kilo bu. Nedendir bilinmez. Yediklerimi azaltamam çünkü zaten meyvelerimi hiç yemiyorum bu iki haftadır. Sanırım aktiviteyi artırmak gerekecek. 

Önümüzdeki hafta annemlerde olacağım. Memleketimin güzel havasını solumak yarar belki bana. Ama bu arada annemin o güzel yemekleri tarafından imtihana da tutulacağım. Bana şans dileyin ne olur! Gerçekçi bir hedef olsun diye önümüzdeki Cuma eve döndüğümde Cumartesi sabah tartıda şimdi yakındığım 64.9'u görmeyi hedefliyorum. 

Anlayacağınız bir hafta boyunca yazı yazamayacağım bloğuma. Ama döndüğümde bir de süprizim olacak size. Bu arada haftanın kitabı olarak seçtiğim Haluk Yavuzer'in Anne, Baba- Çocuk kitabını bitireceğim. Umarım döndüğümde hava da güzelleşmiş olacak Ankara'da... Hep beraber yürüyüşlerimize başlayıp, Zumbamıza devam edeceğiz yine. Ve kilo vereceğiz! Sağlık ve mutlulukla kalın...  












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder