22 Mart 2015 Pazar

HAFTA SONU RAPORU

Merhabalar,

Hafta sonunun sonuna yaklaştığımız şu saatlerde bir diyet için ya da daha doğrusu benim diyetim için en tehlikeli sulardayım...

Nefret ne kadar ağır ve yorucu bir duygu...Ve ne kadar yıkıcı...Ferhat Göçer'in bir şarkısında "İki paralık insanları musallat etmişiz kendimize, bundandır böyle dibe vuruşumuz" der...Tam da o durumdayım şu an...Dibe vurdum vuracağım...Zaten diyet bisküvim de bitmiş. Ara öğünde yiyemedim.. Glukoz da noksan..."Tutmayın beni!" diye ya nara atacağım ya da şekerli bir şeylere dalacağım...

Siz siz olun özellikle diyetteyken hele de başlarındaysanız sevmediğiniz insanlarla bir araya gelmekten kaçının...

Neyse yarınki kilomu yazdığımda bu gece ne yaptığımı ya da yapmadığımı öğrenmiş olacaksınız...Öptüm hepinizi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder