29 Mart 2015 Pazar

AMAN TANRIM!!!

İHMAL...

İnanamıyorum! En son Perşembe günü mü yazı yazmışım diyetle ilgili. Yani tam üç gündür size diyetimden haber vermiyorum. Cuma günü kayınvalidemin evindeki mevlüt toplantısına katılmam gerekiyordu. Akşam da ailecek orada olunca eve geldiğimde hizmet etmekten pestilim çıkmış bir vaziyetteydim. Dün de alışveriş için dışarıda olunca kaldı yazım. Ama bu arada ne hikmetse bir adet okuduklarım ve bir adette izlediklerim yazısı hazırlamaya vakit ayırabildim. Ha ha ha...Hepsinin bahane olduğu nasıl da çıktı meydana!

Ne yalan söyleyeyim perşembeden beri kilom 66.6'da sabitlenince biraz moralim bozuldu. Tekrar hareket görene kadar da içimden yazmak gelmedi. Bu gün 66.2'yi görünce biraz rahatladım ve sizinle paylaşmak istedim. Toplamda 10 günde 2.2 kilo vermiş oldum. Size bir iyi haberim daha var. Bu günden itibaren öğle ve akşam öğünlerinin yerlerini değiştirebiliyoruz. Yani öğlen sebze, akşam et yiyebiliyoruz. 

Bu arada yazmadığım iki gün boyunca korktuğum iki aşamayı daha kazasız belasız atlattım. İlki tam gün kayınvalidemde olmama rağmen (eltim de oradaydı) sevgili tartımı aldım ve bütün ikramlara yüz çevirerek diyet listeme aynen uydum. Hatta o kadar ki eltimin "ben zayıfım yerim" nispetine rağmen tatlılara bile dokunmadım. Akşam yemeğinde sebze olmadığı için işten gelen eşime eve uğramasını söyleyip kendi ellerimle hazırladığım zeytinyağlı patlıcanımı yedim. 

Cumartesi günü ise diyete başladıktan sonra ilk defa dışarıda yemek yedim. Sevgili tartım yine yanımdaydı ve ben hiç utanmadan ekmeğimi tarttım. Izgara balığın gramı 120'den fazla olabileceği için de öğün saatlerimi birleştirdim ve öğlen yemeğini es geçtim. Saat 16:30'da yenen yemekten sonra sadece akşam 8:00'da çayın yanında 3 adet diyet bisküvimi yedim. Ve sabah uyandığımda 66.2 kiloydum...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder