24 Mart 2015 Salı

6. GÜN

Merhabalar,

Bu gün kötü başladı...Tartıda 67.1'i görünce kuru fasulyenin mi yoksa yanında yediğim kornişon turşuların mı yanlış seçim olduğuna karar veremedim. Neyse yarın olsun da anlarız. 

Allahtan günün devamında Eryaman'da oturan sevgili arkadaşımız Nilay'ın evine gittik de sıkıntım biraz hafifledi. Bu arada resimde gördüğünüz ikramların hiçbirine yüz vermediğimi (domates, salatalık ve maydanoz hariç) ve sevgili tartım sayesinde sadece 50 gr. ekmek ve 100 gr. beyaz peynir ile öğlen öğünümü geçirdiğimi de gururla belirtmek isterim. 




6 yorum:

  1. Hayatımı bu sefer daha istekli ve hırslı gördüm. Sana inanıyor ve destekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşkııııımmmm....Teşekkür ederim.

      Sil
  2. valla ben yüz verdim :) gerçi sadece sağda gördüğünüz kavuttan yedim ama kavutu bilenler sağdaki bir tabak böreğe eşdeğer olduğunu tahmin eder...kardeşim diye yazmıyorum, azimlidir benim kardeşim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogdan mıdır nedir bu sefer kararlıyım gerçekten. Biraz da bıktım kendimi yaşayamamaktan. Gerçekten aynaya baktığımda kendimi yeniden göreceğim günler gelecek mi?

      Sil
  3. Bu azimle devam edersen tabiki de gelecek. Valla benide heveslendiriyorsun, kaç gündür aklıma geliyorda düşünmemeye çalışıyorum:) önce cesaret...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilay bizim oralarda "Allah seni davul etsin" diye bir laf vardır bilir misin? Güldürdün beni sabah sabah...Sen çok yaşa emi...Cesaret değil bence, kendi dışında birine hesap veriyor olmak önemli olan...İnan ben blogda "bozdum" demenin utancını yaşamamak için bu kadar azimliyim şu anda. Hatta diyebilirim ki diyetisyene giderken bile bu kadar kontrollü değildim. O nedenle 120 günün sonunda da en azından haftada da 2 gün buradan kilomu ilan etmeye devam edeceğim...

      Sil