23 Mart 2015 Pazartesi

5. GÜN

Yepyeni bir haftaya merhaba,

Hayatım boyunca yaptığım bütün diyetlere Pazartesi günü başlamıştım. Musibet Pazartesilerde miymiş ne? Bu sefer gayet iyi ve kararlılıkla sürdürüyorum diyeti. Gerçi bunda en büyük pay sizlerin. Size hesap verme sorumluluğu bu kadar gayretli yapıyor beni... 

Şimdiye kadar söylemeye korktuğum insanlardan ikisine diyete başladığımı söyledim bu hafta sonu...Biri kayınvalidem diğeri ise fit vücuduna rağmen "kiloma dikkat etmem lazım" diyerek saat 8'den sonra hiçbir şey yemeyen ama benim tabağımı tepeleme doldurup "ye canım ne olacak" diyebilen eşimin sevgili kuzeni...

Tepkileri ne oldu diye merak ederseniz: Hiç söylenmemiş gibi davrandılar!!! Belki de haklılar bundan önceki diyetlerimi hep bırakıp onların kazanmalarına izin verdim çünkü...Bunca seneden sonra farklı olacağını düşünmediklerine eminim. Ne zaman çuvallayacağım diye beklediklerine de...

Amanın ben çok kötü niyetli bir insan mı oldum? Yoksa size de böyle hissettiren insanlar var mı hayatınız da?

Neyse yeni bir hafta. Tartıda yeni bir rakam: 66.9. An itibariyle 4 günde 1,5 kilo (ödem) vermiş durumdayım. 

5 yorum:

  1. yihhuuuu!! kim tutar kardeşimi...böyle devam, hep olumlu düşün hep olumluyu çağır, olumlu insanlarla birlikte ol...ben diyet yapmadan destek veriyorum sana, ama değişim senden başladı, umarım benimle de devam eder...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi bakalım. Sen bana ben mesajlaşıp bu işi de kotaralım. Huuuuu orada başka kimse yok mu?

      Sil
  2. süpersin canım
    ben pek eşlik edemiyorum hastalıktan dolayı meyve ve bitki çaylarını fazla içiyorum
    ama yediklerime dikkat ediyorum
    ben 2 kiloya yakın vermişim ama galiba benim hastalıktan dolayı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun canımcım...Verdiğin kilolara sevindim ama keşke hastalıktan olmasaydı. Umarım hastalığın çabuk geçer de birlikte yapmaya devam ederiz diyeti.

      Sil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil